Maintenance window scheduled to begin at February 14th 2200 est. until 0400 est. February 15th

(e.g. yourname@email.com)

Forgot Password?

    Defense Visual Information Distribution Service Logo

    استقبال ناوگان پنجم ایالات متحده از فرمانده جدید

    U.S. Fifth Fleet Welcomes New Commander

    Photo By Petty Officer 2nd Class Dawson Roth | 200819-N-KZ419-0206 NAVAL SUPPORT ACTIVITY BAHRAIN (Aug. 19, 2020) Vice Adm. Jim...... read more read more

    منامه، بحرین – فرمانده، فرماندهی مرکزی نیروهای دریایی آمریكا (نوسنت)، ناوگان پنجم ایالات متحده و نیروهای دریایی مشترک (سی.ام.اف) به تاریخ ۱۹ وت (آگوست) ۲۰۲۰، یک مراسم تغییر فرماندهی ترکیبی (هیبرید) در منطقه پشتیبانی دریایی در بحرین برگزار کردند.

    به دلیل بیماری همه گیر جهانی و در راستای مبارزه با ویروس کووید ۱۹، این مراسم بصورت ترکیبی مجازی و حضوری برگزار شد.

    دریاسالار سموئل پاپارو بعنوان فرمانده ستاد مرکزی نیروهای دریایی آمریكا (نوسنت)، ناوگان پنجم ایالات متحده و نیروهای دریایی مشترک (سی.ام.اف)، جایگزین دریاسالار جیم مالوی می شود.

    ژنرال کنت مکنزی، فرمانده فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) بعنوان فرمانده کل نیروهای آمریکا در منطقه به چالش های منطقه ای در طول تصدی دریاسالار مالوی اشاره کرد.

    ژنرال مکنزی در یک ویدیو از قبل ضبط شده بود گفت:"جیم تعریف واقعی یک فرمانده ارشد نظامی ۳ ستاره و مدرن را به نمایش گذاشت. او راه و روش درست را تشخیص و این بینش را بدون شکست به واقعیت تبدیل می کند. ناوگان پنجم ایالات متحده، تحت فرمان وی، توانایی استثنایی در پاسخ به تهدیدهای نطامی را به نمایش گذاشت و دوباره خود را بعنوان یک ناوگان جنگی واقعی بنا کرد و در مدتی کوتاه آماده برای عملیات مهم جنگی می باشد... و در حالیکه من قطعاً امیدوارم که مجبور به اینکار نباشیم، ولی من کاملاً به وضعیت، قابلیت و انعطاف پذیری نیروهای دریایی ما و توانایی ما برای اجرای توان جنگی در هر زمان و هر کجا که لازم باشد، اطمینان دارم."

    از ماه مه ۲۰۱۹، ایران فعالیت های تهاجمی و خرابکارانه خود را افزایش داده است؛ این فعالیت ها شامل مزاحمت، حمله، تصرف و مصادره کشتی ها، کشتی های حفاری، تیراندازی به پهپاد آمریکا و برخوردهای ناامن و غیر حرفه ای بر اثر تحریک مستقیم یا دریانوردی ضعیف می باشند.

    دریاسالار مالوی به دستاوردهای فرماندهی مرکزی نیروهای دریایی آمریكا (نوسنت)، ناوگان پنجم ایالات متحده، نیروهای دریایی مشترک (سی.ام.اف) و عملیات سنتینال یا گذربان برای حفظ کشتیرانی آزاد در تنگه هرمز اشاره و بر اهمیت شرکای منطقه ای و نیروهای ائتلاف در راستای تضمین امنیت دریایی یادآوری کرد.

    دریاسالار مالوی "کلید موفقیت ما در منافع مشترک، تعهد به رعایت قوانین، تلاشهای مشترک و حرفه ای بودن ما میباشد – که این نقطه متقابل کسانی است که با اجبار، تحریک، ایجاد ابهام و کسانی که برای رسیدن به اهداف خود، منطقه را به تنش کشانده شده اند."

    دریاسالار مالوی در دسامبر ۲۰۱۸ فرماندهی ۳ سازمان، متشکل از هزاران نیروی نظامی و غیرنظامی و ۳۳ کشور شریک را با چالش های نامشخص و پیچیده در منطقه، بعهده گرفت. دریاسالار مالوی همچنان و همزمان بر تاسیس ساختار بین المللی امنیت دریایی (آی.ام.اس.سی)، عملیا آرم و سنتینال نظارت داشت.

    دریاسالار مالوی: "هر روز و در هر زمان، در کنار شرکایمان، نیروهای ما امنیت دریایی و اطمینان از صنعت حمل و نقل دریایی را ارتقاء می دهند. محافظت از مسیرهای اصلی تجارت که ۲۰٪ تجارت جهان از آنها می گذرد; جلوگیری از قاچاق غیرقانونی مواد مخدر یا زغال سنگ که مرتبط با سازمان های تروریستی هستند; ارائه واکنش سریع در پشتیبانی از مقابله با بحران های طبیعی و غیر طبیعی; و انعکاس توانایی نظامی از طریق دریا در پشتیبانی از عملیات راهکار ذاتی و سنتینال."

    ناوگان پنجم ایالات متحده در کشور بحرین مستقر می باشد و در غرب ترین منطقه پوشش با مصر و در شرق با پاکستان شراکت دارد.

    دریاسالار مالوی: "اجازه ندهید که جلسه امروز ما که بصورت مجازی برگزار شد شما را فریب دهد. ما شخصا، بعنوان نیروهای دریایی و کشور، اکنون بیش از گذشته با هم پیوسته هستیم؛ مشارکت هایی که باعث شد عملکرد فرماندهی مرکزی نیروهای دریایی آمریكا (نوسنت) در بالاترین استاندارد قرار گیرد.مشارکتهای قابل اعتماد ما قوی تر و مهمتر از همیشه می باشد."

    دریاسالار پاپارو که به تازگی ریاست قسمت عملیاتی فرماندهی مرکزی ایالات متحده را بر عهده داشت، می گوید پیوستن به فرماندهی مرکزی نیروهای دریایی آمریكا (نوسنت) ناوگان پنجم ایالات متحده و نیروهای دریایی مشترک (سی.ام.اف) برای وی یک افتخار کمیاب محسوب می شود.

    دریاسالار پاپارو: " رهبری دریاسالار مالوی الهام بخش بوده است. استراتژی منطقه ای و محیطی همچنان با پیچیدگی و تشخیص تفاوت ها و رقبا همراه است. این ماموریت نیازمند همکاری تیمی میباشد که نیروهای ائتلاف و مشترک ما آن را از دستاوردهای ژنرال مکنزی، دریاسالار مالوی، شرکای ما، فرماندهی های مشترک و تمام کسانی که قبل از ما در این راه قدم گذاشته اند، بدست آوردند.

    منطقه تحت پوشش ناوگان پنجم ایالات متحده حدود ۲.۵ میلیون مایل مربع (۶.۵ میلیون کیلومتر مربع) منطقه دریایی که شامل خلیج عربی، دریای عمان، دریای سرخ و قسمتی از اقیانوس هند، می باشد. این منطقه شامل ۲۰ کشور و سه آبراه مهم جهانی یعنی تنگه هرمز، باب المندب در جنوب یمن و کانال سوئز می باشد.

    LEAVE A COMMENT

    NEWS INFO

    Date Taken: 08.19.2020
    Date Posted: 08.19.2020 05:58
    Story ID: 376303
    Location: BH

    Web Views: 57
    Downloads: 0

    PUBLIC DOMAIN